söndag

så va även denna helg över.. tiden går fort!
filmen vi såg igår va faktiskt bra, läskig och lite konstig. men helt ok.
vakna i natt och kunde inte somna om när jag börja tänka på den där jäkla filmen! ja, jag är mörkrädd och ganska fjantig när det gäller läskiga filmer.. jag blir skiträdd på riktigt. därför är det väldigt sällan jag kollar på annat än tecknat ;)

idag har vi fixat lite med tvätten så nu är det tomt i tvättstugan. pelle tycker att jag är dålig på att sortera tvätt så nu har han ställt fram två tvättkorgar som jag ska lägga den rena tvätten i och sen bära upp den till övervåningen =) oftast lägger jag bara kläderna i en hög på byrån i tvättstugan men jag får väl försöka skärpa mej :P
nu sitter vi och väntar på att hannes ska vakna så vi kan åka hem till pelles mamma och äta fisksoppa.




Kommentarer
Postat av: Mormor

Hannes egen mysfåtölj!

Mysigt :)

2010-07-25 @ 13:55:08
Postat av: caroline

åh, vilken mysig fåtölj han har :)

2010-07-25 @ 20:34:13
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0