regn

tror det har regnat exakt hela dan idag! helt sjukt..
tycker verkligen det är synd med tanke på Putte i parken, jag skulle inte vilja ligga i ett tält i det här vädret. att dom ska ha sån otur, regn varje år.
snart kommer det väl massa insändare i tidningarna från sura tanter som klagar på den höga ljudnivån. kan förstå att det inte är kul att bo precis bredvid parken under festivalen men det går ju faktiskt att åka bort.
även om jag inte går dit själv så är det kul att det för en gångs skull händer nåt i den här stan =)

hannes blev på mycke bättre humör efter sin lilla sovstund förut.. han sov ganska dåligt natten till igår så han kanske bara va extra trött och behövde lite mer sömn.
vi åkte som planerat till kronhallen efter lunch och när vi kom hem slängde jag ihop en kladdkaka =) annars har vi inte gjort mycke idag.. lekt och suttit i soffan och läst bok =)

va ute på en promenad med basse efter maten och nu har vi precis mosat i oss kladdkaka. pelle sitter och spelat tv-spel så jag ska plocka ur diskmaskinen och sen ta en dusch. kanske skulle gå ut och duscha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0