onsdag

idag kom mamma hit vid nio.. behövde ringa några samtal eftersom vi har fått en faktura från inkasso. karlskoga kommun tyckte tydligen att vi skulle betala en avgift för att få sälja tobak 2010. det tyckte inte vi.
nu va det ju inte så smidigt att det räckte med ett samtal, dom på kommunen är tydligen lite tröga. gubben mamma tillslut fick prata med tyckte att vi skulle ha kontaktat dom när vi sålde affären.. varför då? ska man behöva ansöka om tillstånd för att sälja en affär man själv äger? jäkla nöt!
jaja, betala behövde vi inte göra iaf. gubben fatta väl själv att han va ute och cykla..

försökte ringa försäkringkassan oxå.. du har plats 436 i kön, den beräknade väntetiden är ca 30 min. tror jag ringer en annan dag =)
har inte bara suttit i telefon idag.. har klippt gräs och varit på stan med mamma och syrran oxå.

nu ska jag snart kolla på livet på BB, köpte godis på willys som jag tänkte äta under tiden men det är redan slut. skräll! skulle ha köpt en större påse ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0