måndag

hmm.. vad har vi gjort idag? pelle hade sovmorron eftersom han fick jobba i natt igen. den här gången va det coop i degerfors som behövde hjälp =)
när han hade åkt till jobbet vid tio gjorde jag och bullen oss iordning och gick sen en promenad till lidl. som vanligt har dom inte allt man ska ha så det blev en sväng förbi konsum oxå..
när vi kom hem va det dags för lunch sen somna hannes och jag passa på att baka en kladdkaka =)
på eftermiddan gjorde jag en sallad och sen passa vi på att plocka undan här hemma innan pelle kom hem.

nu börjar jag bli nervös, imorrn är det äntligen tisdag och gud va jag stör mej på mej själv för att jag skriver det. tycker det är ganska fånigt när folk skriver "hemlisar" på sin blogg.. varför ens skriva nåt när man ändå inte tänker berätta? fånigt är va det är. förhoppningsvis får ni reda på min lilla "hemlis" imorrn ;)




nervös? jo men visst!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja äntligen 20 juli imorn :)

2010-07-19 @ 22:29:02
Postat av: sofie

ja jag har ju väntat=)

2010-07-20 @ 19:14:14
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0