lördag

kan inte direkt påstå att det här har varit en av mina bästa dagar, humöret är inte alls på topp.
är trött men jag är så irriterad att jag inte kan sova..
egentligen så vet jag inte ens varför jag skriver här. har sån lust att skriva precis vad jag tycker och tänker om vissa människor just nu men något säger mej att det inte är nån bra idé.
tro mej, jag vill verkligen.. men jag vet att jag kommer ångra mej sen för nu är jag så fruktansvärt irriterad att jag stör mej på saker som folk har sagt/gjort för flera månder sen..

nu ska jag fortsätta sitta här i mörkret och sura för mej själv. kommer absolut inte va på bättre humör imorrn, det är en sak som är säker.

Kommentarer
Postat av: caroline

men gumman .. nu vet jag ju inte vad det gäller, men det blir nog bättre ska du se :) kram på er!

2010-08-01 @ 06:12:45
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0