lördag

lite dåligt uppdaterat här kanske.. har inte haft spec mycke att skriva.
idag gick jag och hannes upp lite efter sex, pelle fick lite sovmorron. tog med oss basse ut på en promenad som tyvärr inte blev så lång som jag hade tänkt.. fick se att det inte va nån luft i ena däcket på vagnen så jag försökte pumpa på ok men det gick ju såklart inte.

har varit på stan en sväng oxå, köpte inget spec. kolla lite på kläder men jag hitta ingenting, varken till hannes eller lillplutten ;) dom har verkligen skittråkiga kläder nu! bara massa konstiga färger och mönster med fåniga figurer. H&M är ju ett skämt när det gäller bebiskläder.

nu sitter vi och väntar på att tacopajen ska bli klar, mums! efter maten ska vi kolla på filmen Shutter Island. har en känsla av att jag kommer sitta med en kudde framför ansiktet största delen av filmen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0