lördag

usch va trött jag är! hannes sov inte spec bra i natt.. han vakna och gnällde så han fick ligga i våran säng, halv två vakna jag igen av att det spela musik nånstans. vet inte om det va nån granne som inte fattar att folk sover vid den tiden eller vem tusan det va.. hannes vakna iaf oxå och det tog ett bra tag innan han somna om. han låg och snurra i sängen och smågnällde, inte så konstigt med tanke på musiken kanske. tillslut böt vi blöja och gav honom lite vatten, då somna han efter en liten stund.
sen vakna jag vid halv sex av att han hade fått tag på sin vattenflaska och hällde kallt vatten på min rygg, väldigt trevligt sätt att vakna på ;)
insåg ganska snart att det inte var nån idé att ligga kvar så vi gick upp och slog på tvn men pelle fick ligga kvar. vid sju tog vi med basse ut på en promenad och när vi kom hem vid kvart i åtta väckte vi pelle. han hade hyrt en kärra på OK som skulle hämtas kl åtta.
så idag har han kört lite skräp till tippen, så nu är soffan borta! kändes lite tråkigt att bara kasta den men det va ju fläckar i den så det är ju ändå ingen som vill ha den..

har inte gjort så mycke mer idag.. varit på kronhallen och Ö&B.
nu har hannes nyss somnat och pelle är i örebro och jobbar, inte spec kul men vad gör man? hoppas det inte tar allt för lång tid. när han kommer hem blir det pizza till kvällsmat =)





Kommentarer
Postat av: Mamma

Söndag...

Bara 2dagar kvar ;)

2010-07-18 @ 08:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0