helgen

igår va jag och hannes i karlstad med mamma och syrran. pelle skulle greja lite här hemma så han tyckte att det va bäst att vi gav oss ut en stund =) tycker det är så tråkigt att bara sitta här och glo när han håller på med massa saker som måste göras.. brukar sluta med att han inte får nåt gjort eftersom jag bara springer och stör honom hela tiden =)
blev ganska jobbigt att springa i affärer eftersom det va så varmt men jag köpte iaf två t-shirts till hannes och ett par skor till mej.. sen blev det premiär på Mc donalds för hannes, det gick sådär :P han välte ut syrrans låda som hamburgarn låg i så det blev sallad överallt.. sen välte han ut hennes dricka på golvet ;)
det blev is och fanta överallt, bla i mammas skor.. så syrran fick torka golvet och mamma fick torka skorna :P jag satt mest och skratta eftersom hannes bara satt där och såg oskyldig ut samtidigt som han tugga på några pommes frites, tror han va ganska nöjd med sina hyss ;)

idag har jag tagit årets första dopp. har ju varit så sjukt varmt så efter lunch åkte vi ut till lunedet..
hannes doppa bara fötterna och det verka han inte gilla.. han drog upp dom igen och rös i hela kroppen, tror han tyckte att det va lite kallt =) pelle bada inte heller så jag fick plaska runt där själv.
satt på en filt i skuggan en stund så hannes fick krypa runt naken.. det verka han gilla :P sen gick vi bort och kolla på djuren innan vi åkte hem.

när vi kom hem fyllde vi upp hannes pool så han fick sitta där och plaska. efter en stund fick han sällskap av pelle, så nu tycker han att han oxå har tagit årets första dopp.. vet inte riktigt om jag tycker att det räknas :P












Kommentarer
Postat av: sofie

skönt att han e rädd Lowa hon springer direkt i....helt galen...hon e farlig att ha me till stranden... låter som ni haft en toppenhelg=)

2010-07-11 @ 23:58:56
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0