fredag

ungefär lika roligt väder som igår.. lite bättre kanske.
efter frukosten åkte jag och hannes till kronhallen och handla. ja, jag vet att jag typ bor där.. känns som jag är på kronhallen (eller maxi heter det väl) varje dag, borde man inte få rabatt när man är där så ofta?
när vi kom hem va hannes så trött att han somna så jag passa på att städa lite. efter lunch åkte vi hem till farmor och farfar, min snälla faster hade lämnat fyra paket blöjor till oss. hon köper billigt genom jobbet så nu har vi blöjor till lilleplutt när han kommer eftersom dom va för små för hannes.

nu har vi precis ätit mat, blev ris, chicken bits och currysås.. lite senare ska vi mosa i oss ostbågar =)
såg nyss att det inte är postkod kampen ikväll, sitter ju och väntar på det! som vanligt är den nån jäkla sport som ska förstöra. finns väl spec kanaler för sånt, behöver väl inte visas på 4:an.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0