fredag

snart lördag.. en dag närmare tisdag ;)
idag har mamma varit här och hälsat på.. tanken va att hon skulle leka med hannes när jag klippte gräset men så blev det inte riktigt. fråga pelle igår om han hade fyllt på bensin i gräsklipparen och det hade han, enligt honom iaf. enligt gräsklipparen va den ganska tom så den ville inte ens starta..
sprang runt och leta efter en dunk bensin som tydligen skulle finnas i garaget, både jag och mamma leta men vi hitta ingen dunk så jag ställde in den förbannande gräsklipparen och lekte med hannes ist.
när pelle kom hem gick han direkt in i garaget och hitta dunken. kanske är dags att både jag och mamma skaffar glasögon? så jäkla typiskt, ska man behöva höra det där oxå =)

när hannes sovit middag gick vi en promenad till lidl och handla lite. när vi kom hem åkte mamma hem till sej och jag fyllde upp baljan så hannes fick bada i trädgården.
hade ingen lust att fylla poolen eftersom jag hade tömt den på förmiddan när jag skulle klippa gräset =)







hannes va så trött idag att han somna redan kl sex, han sov inte så bra i natt och han har varit lite gnällig hela dagen. vet inte om det beror på tänder eller nåt, inte likt honom att vara gnällig..
när han somnat laga vi mat.. gjorde nåt liknande det vi åt hos elisabeth, blev riktigt gott men det elisabeth gjorde va lite bättre =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0