tränat

idag har jag å mamma varit på lasarettet å tränat, va riktigt skönt faktiskt.
körde rodd i 25min å sen blev det mage, rygg å lite armar.. på måndag blir det träning igen, här ska brännas fett :P
sakna faktiskt min lilla bulle, va ju inte borta spec länge men ändå.. saknar ju honom tom när han sover =)

pelle håller på å sätter upp lite lister i hallen, blir nog bra när det blir klart. ser lite bättre ut med lister..
imorrn ska jag börja rensa lite på övervåningen å i källarn, ska kontakta en mäklare snart så det är lika bra å börja. är ju en hel del som ska packas å slängas!
kommer bli så fint på kornvägen när vi är klara, hela övervåningen ska renoveras.. källarn får bli lite senare.

fundrar faktiskt på om jag ska hyra bort på nån loppis sen.. kanske får några kronor för vårat skräp =)




Kommentarer
Postat av: caroline

vad duktig du har vart och varit och tränat :) är så skönt när man väl har börjat. säg till om du hittar nån loppis, har nog också lite "skräp" som behöver komme härifrån ;)

2010-01-02 @ 16:20:10
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0