torsdag

började dagen med en promenad med basse, skönt att det bara va 12 minus. tänkte ta med hannes först men han hade det så mysigt i våran säng så han å pelle fick ligga kvar å vila lite =)

har varit å tränat med mamma idag oxå, jag började med två km på löpbandet.. känns att det va ett tag sen jag hade bra kondis. körde rodd efter det å sen avsluta vi med mage å rygg.
känns skönt att vi har kommit igång med träningen, blir träning på lördag igen =)

pelle har varit hos mäklarn idag så på onsdag kommer han hit å tar bilder =) ska bli spännande å se om nån vill ha det här lilla kråkslottet. förhoppningsvis blir det snart hej då skyttelvägen, hej kornvägen!

hannes skrattade förut när vi lekte, finns inte ord för hur mycke jag älskar min lilla bebis ;)


kan inte fatta att han har varit där inne :P


Kommentarer
Postat av: morfar

är du med barn igen ha ha

2010-01-07 @ 17:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0