tisdag

blev en ordentlig sovmorron idag.. gick upp vid tio. va verkligen behövligt för jag har inte sovit spec bra inatt. börja med att jag fick ont i magen när vi gick å la oss igår, försökte med alvedon, värmekudde på magen å en stund i duschen men det blev bara värre å värre.. blev nästan rädd ett tag för att det gjorde så jäkla ont, kändes som jag skulle svimma.. efter ett tag kände jag bara att allt vände sej i magen så det va bara å springa till toa å där tömdes hela magen ganska fort. usch, jag hatar å kräkas!

mår iaf bättre idag så jag hoppas att det inte är magsjukan, har nyss druckit nyponsoppa så vi får väl se va som händer =)
blir nog en promenad med hannes å basse sen om jag känner mej frisk, annars blir det en dag i soffan!


finns inte ord för hur go han är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0