städat, städat å städat

imorrn är det dags, mäklarn kommer hit å tar kort på vårat fiiiina hus. eller ja, det är ju egentligen inte mitt..
mamma har varit här hela dan å hjälpt mej, hon kom vid halv tio å jag skjutsa hem henne vid nio.
tack för hjälpen! <3
nu är det bara å hoppas att bilderna blir bra å att många anmäler sej till visningen. sen vore det ju inte fel om alla som kommer hit blir kära i huset så att pelle får en miljon eller två :P drömma kan man ju alltid göra ;)

prästen ringde förut oxå, hon kommer hit på torsdag så vi kan prata lite om dopet. fick pernilla rosin, precis som vi hade önskat. nu känner jag ner lite lugnare!
har beställt smörgåstårta oxå.. hade ju tänkt göra egna först men det blev inte så. Inga å mamma skulle hjälpa mej men jag ville beställa så slipper vi alla en massa jobb =) båda mina föräldrar har erbjudit sej att betala en del av smörgåstårtorna men det vill jag faktiskt inte. båda ska ju hjälpa till med dukning å allt annat som måste fixas innan och efter dopet så nån måtta får det faktiskt va. är ju inte meningen att mina föräldrar ska göra allt..

nu ska jag hoppa in i duschen å sen är det läggdags! gonatt.









Kommentarer
Postat av: Mamma

Varsågod gumman:)

Självklart att man ställer upp.Det är det mammor är till för;)

Ses snart.Kram

2010-01-13 @ 12:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0