stackars barn

sitter i soffan å kollar lite på tv.. hannes ligger bredvid å sover så sött =)
kolla på nåt program förut om unga mammor som va på nåt boende för att få hjälp med att ta hand om sina barn. finns ju tyvärr folk överallt som inte kan ta hand om sina barn.. blir så irriterad ibland när jag läser vissa bloggar!
lämnar bort sin lilla bebis var å varannan helg för att festa, väcker bebisen mitt i natten för att man själv vill ha sällskap, glömmer att ersättningen är slut.. hur fan kan man glömma det? måste ju va totalt dum i huvudet.

jaja, nog tjatat om idioter =) lite senare ikväll blir det en annan del av köping, riktigt bra program!
får väl se om vi kollar på johan falk filmen sen oxå, pelle vill se den men jag vet inte om jag vågar. blir så jäkla nervös av såna där filmer =)

imorrn blir det nog en promenad å sen är det babysim!






Kommentarer
Postat av: caroline

såg också det där programmet, herregud säger jag bara! ska vi ses imorn innan babysimmet och ta en långpromenad och kanske göra nån lunch?

2010-01-24 @ 19:22:24
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0