söndag

idag är jag på riktigt dåligt humör, får panik när jag tänker på att mäklarn kommer på onsdag! kommer aldrig få ordning på allt.. ser ju inte klokt ut här.
lär ju inte gå bättre för att jag sitter vid datorn å surar isf å städa men jag har verkligen ingen lust! kommer ändå inte va nån som vill ha det här mongohuset.

färdig klagat för idag kanske? nä, det tror jag inte.

hannes ligger bredvid mej i soffan å sover, han är så söt min lilla bulle!
igår somna han vid nio sen vakna han vid halv tolv å ville inte alls sova mer, så han fick sitta med i soffan å kolla på film en stund. efter lite mat i magen somna han igen vid kvart över tolv =)


hannes å tomten ;)



Kommentarer
Postat av: sofie

klart du får fråga de => hon äter ngt ca var 3 e timme ibland oftare hon e vldigt tydlig i sitt gråt om hon e hungrig. Lite dålig på att äta burkmat då hon e ganska ostabil i ryggen än men de tar sig o när hon äter en burk mat får hon alltid dessert efter de .äter hon flaska så e de 180 som gäller=> Hannes då han ammar än va???

2010-01-10 @ 12:05:52
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: sofie

nej gud nej..till mig sa de bara att ersättning NU hon blir inte mätt på din mjölk de va ju samma me Alice henne amma ja veckor o Lowa 7-8 så ja e nöjd me de så får de va nu. Ja tycker de e så smidigt när man ammar när man måste mata ute o så men de funkar me flaska oxå. Ja världen e allt bra inkörd på att man SKA amma men <Alla kan inte så va gör men.

2010-01-10 @ 12:54:27
Postat av: Mamma

Det ordnar sig=)

Vi hjälps åt på tisdag.

Kram

2010-01-10 @ 15:53:37
Postat av: sofie

ne de där fick ja släppa me att visa tuttarna överallt för av ngn anledning skulle hon JÄMT äta på Willys så de va bara amma när man handlade ... samma varje gång de kom ngn o hälsade på då skulle hon äta samtidigt så ja vande mig ganska snabbt vid de men de e ju för den skullen inge kul ne de e smidigt me flaskan då vet man att hon bli mätt.ska ni flytta förresten???

2010-01-10 @ 16:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0