räcker det aldrig?

börjar bli trött på det här nu.. räcker det aldrig med kyla?
hade tänkt ta en promenad till kronhallen idag men så blir det nog inte, har ingen lust å gå ut med hannes när det nästan är -22. vi får stanna hemma å mysa i soffan ist =)

lite senare idag ska jag träna med mamma å syrran, ska försöka komma iväg två-tre gånger i veckan iaf. beror lite på hannes å hur det passar med mammas jobb.. får ju inte träna på lasarettet om inte hon är med.
har tänkt köpa 10-kort på nåt gym oxå men det blir nog inte än på ett tag.. egentligen skulle jag vilka köpa halvårs kort eller nåt men det kommer inte funka.. har ingen lust å binda upp mej å betala en massa pengar om jag sen inte hinner träna. hannes måste ju gå före träning =)

hannes ligger bredvid mej i soffan nu å leker med en handduk, den är tydligen väldigt intressant.. =) han har på sej sina fina tofflor som han har fått av nellie =)
va på leklådan med mamma en sväng igår, skulle kolla på matstol.. va ju nåt fel på den från ikea så dom säljs inte längre, alla som hade köpt en fick lämna tillbaks den. tyvärr så hade dom ingen på leklådan, så jag köpte två pyjamasar ist =)


Kommentarer
Postat av: caroline

ja usch vilken kyla det är idag, blir att stanna inne för oss också :P

2010-01-05 @ 10:26:53
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0