onsdag

blev en promenad till mamma med hannes å basse idag precis innan mäklarn skulle komma, hade ingen lust å va hemma så pelle fick fixa det där själv =)
det gick iaf bra så annonsen kommer antagligen ut på fredag å sen blir det visning i början av februari, trodde inte det skulle bli så snart men det är ju bra att det går fort.

mamma å jag fixa en hel del på stan idag.. badbyxor till hannes, band till dopklänningen, skjorta å slips till pelle, strumpbyxor till mej å babyolja till hannes =)
imorrn ska mamma följa med mej till 39:an å kolla på lokalen å hämta nycklar, sen ska vi nog köpa servetter å lite andra grejer.
sen kl ett kommer prästen hit å pratar om dopet å kl tre ska vi va på banken, full rulle imorrn med andra ord :P
syrran kanske ska färga mitt hår imorrn kväll oxå om hon hinner efter att ha klippt pappa å färgat håret på mamma =)

ska ge hannes lite gröt snart.. han fick det för första gången igår. jösses va han åt! han slängde sej fram å gnällde mellan varje sked.. tyckte väl att det gick för långsamt =) min lilla älskling är ett riktigt matvrak ;)


Kommentarer
Postat av: Steffo :)

Klart ja hinner! :) Hannes går i sin far fotspår! gluffs gluffs

2010-01-13 @ 21:56:10
Postat av: Pelle

Passa dig, annars mular jag dig i en snödriva!!

2010-01-14 @ 11:33:53
Postat av: caroline

lycka till på dopet imorn. det kommer gå hur bra som helst :) Kramkram

2010-01-15 @ 10:05:56
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0