onsdag

idag är ingen vanlig dag för det är pelles födelsedag hurra hurra hurra! <3

just det, idag fyller pelleplutt 28 år! 28? gubben börjar bli gammal :P
hannes å jag har köpt en present som han ska få när han kommer hem. med tanke på att jag är fattig blev det ingen jättedyrt men jag tycker att vi lyckades ganska bra ändå jag å bullen =)
födelsedagsbarnet har beställt tacopaj till kvällsmat så det ska jag laga sen.. tårta blir det nog ingen men nåt gott kanske vi är värda. får se va det blir..

ska snart ner på stan en sväng med mamma.. eller stan å stan, ska till arbetsförmedlingen å försäkringskassan. måste kolla upp allt det där så det blir rätt nu när företaget är sålt.. ska tydligen anmäla mej till arbetsförmedlingen fast jag är mammaledig, det hade jag ingen aning om. får se va dom säger..

nu ska bullen få mat sen blir det en promenad till stan i snövädret!



Kommentarer
Postat av: caroline

ja, hon hade ingen feber igår kväll och inte idag heller. så det var skönt. så imorn ska vi till BVC och vaccinera henne och så :)

2010-01-27 @ 21:36:58
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/
Postat av: steffo

vad fick pelle då? :)

2010-01-28 @ 16:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0