måndag

började dagen med en promenad idag oxå, basse blev lika trött som vanligt. den lilla knubbishunden :P
lite senare på förmiddan kom caroline å nellie hit, trevligt trevligt! satt mest å slökolla på tv å prata en massa.
vid två åkte vi till badhuset för babysim, det va kul idag oxå men hannes va lite trött så han blev lite gnällig på slutet. tur att det bara är en halvtimme =)'





hannes ligger bredvid mej i soffan å leker. han har kommit på att det är jättekul att göra pruttljud med munnen, det bara sprutar slem :P fick ta av honom kläderna för att dom va så blöta så nu ligger han med bara blöja.



ikväll blir det en lugn kväll framför tvn, hannes har inte sovit så bra inatt så jag är riktigt trött.
är ju ett av mina favorit program ikväll "familjen annorlunda", blir nog som vanligt på måndagar att jag går upp å kollar på det när jag matar å nattar hannes så pelle får spela tvspel =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0