lördag

sitter just nu med världens sötaste bebis sovande på min mage, supermys!
vill inte väcka honom för att ge honom mat å lägga honom i sängen så han får ligga här tills han vaknar =)

idag har jag varit iväg å tränat på lasarettet, skönt det känns att jag har kommit igång med träningen! för er som undrar har jag faktiskt gått ner tre kg under januari, borde va mer men jag har ju fuskat en hel del så tre kg är ändå ok! nu är det bara å kämpa vidare =)

har haft pelles familj här på besök idag oxå, han fyllde ju år i veckan så det blev kalas med lite fika.
annars så har vi inte gjort så mycke idag.. kollat på tv å lekt med hannes :P
pelle fick nyss åka iväg å jobba lite.. va tydligen nåt fel på nån frys på konsum skranta. blir fina pengar eftersom han inte har jour, det gillar vi :P

nu ska jag fortsätta kramas med min bebis innan han vaknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0