kväll

pelle sitter bredvid mej i soffan å äter choklad.. jag är absolut inte sugen =) han säger att han äter upp allt för min skull, så jag ska slippa se sånt där i skåpen.
snäll han är lilla pelle :P
han tror inte att jag kommer klara nyårslöftet om mitt nya liv, men han ska allt få se!
kan ju inte se ut som en köttbulle resten av livet, så här ska tränas å ätas nyttigt. idag gjorde vi grönsaksbiffar till kvällsmat, det gick sådär.. såg lite konstiga ut men gott blev det.

hannes somna vid halv nio idag.. skönt att det börjar bli lite ordning på hans rutiner. igår somna han lite efter åtta, vakna å fick lite mat vid tre å sen sov han till åtta. skönt =)
gick en liten promenad med basse för en stund sen.. ska det va såhär sjukt kallt länge till? kan ju nästan inte gå ut..


hannes gillar blommor ;)

idag fick han lite mangopuré för första gången.. det va mums mums!
han gapa som en liten fågelunge å sparka med sina små ben, tror han försökte
visa att han ville ha mer =)
sen blev han arg när han inte fick mer.. ville inte ge honom för mycke eftersom det
va första gången. blir en liten portion imorrn oxå =)



Kommentarer
Postat av: sofie

va bra han verkar sova..Lowa e säkert uppe 4 ggr per natt för mat nu...kanske tillväxtperiod ja hoppas på de för de e jobbigt för min stackars man som får gå upp o mata => allt bra annars???

2010-01-03 @ 12:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0