jobbig natt

hannes somna vid nio igår, sen vakna han vid tolv å va hungrig.. efter maten ville han inte alls sova. han låg å titta på mej å log med sin lilla mun =) när jag gav honom nappen å släckte lampan blev han arg.
tillslut somna han i min säng men han vakna igen vid tre å va lika pigg igen.. va uppe å gick lite med honom för att han skulle somna igen utan mat men det gick inte.. så det blev lite mat igen å sen det tog en bra stund innan han somna. vakna av att han låg å hade massa ljud för sej.. då va kl sex. trodde jag skulle dö av trötthet men det va bara å gå upp igen innan jag fick den lilla busungen å sova =)
pelle gick ut till sin bil mitt i natten å hämta öronproppar, han ville tydligen inte hålla mej å hannes sällskap =)

har varit ute på en promenad tidigare idag.. gick först en sväng med basse sen gick jag hem med henne igen eftersom jag skulle in på lild å handla. vill inte lämna henne utanför..
gick en rejäl omväg till lidl å när vi väl kom dit va det stängt pga ombyggnad. smart att dom skickar ut reklamblad som börjar gälla idag..
fick bli en sväng till konsum ist.. blev dyrt som vanligt när man handlar där.

sen vi kom hem har jag plockat lite å lagat mat. lite senare idag ska jag till arena reklam med mamma å lämna in dopklänningen.
nu ska jag passa på å hänga en tvätt när hannes sover =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0