jobb å slit

nu är det faktiskt synd om pelle.. han åkte nyss iväg å jobba för fjärde gången det här dygnet. nu skulle han till nåt ställe i örebro, tidigare idag va han på konsum vid frödingsplan.
är faktiskt lite synd om mej oxå som får sitta här ensam, tur att jag har hannes =)

har inte gjort spec mycket idag.. varit till konsum två gånger, lyckas ju alltid glömma nåt när jag handlar.
åt kycklingenchiladas till kvällsmat idag, va riktigt gott! va faktiskt ett recept från viktväktarna, har lagat en del mat från en va deras kokböcker dom senaste dagarna.. finns hur mycke gott som helst!
måste ju göra nåt för att bli av med en del av min knubbiga kropp å viktväktarna känns faktiskt som det bästa.. GI eller nåt annat fjant skulle jag aldrig klara av! jag kan inte leva utan potatis.

imorrn ska jag träna med mamma igen.. annars vet jag inte riktigt vad vi ska göra, måste till apoteket en sväng iaf. pelle är alltid ledig fredag den veckan han har haft jour så han har tagit ledigt imorrn oxå, blir långledigt igen =)

sitter å väntar på att hannes ska vakna.. han somna i soffan för en stund sen, snart dags för mat å sen blir det sängen för min lilla bebis =) han brukar ju lägga sej vid nio ungefär men idag blev det inte så.. han vakna lite senare än vanligt så det blev lite andra tider med maten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0