fredag

av gammal vana brukar jag alltid sätta mej vid dator det första jag gör när jag vaknar.. kolla mejlen, läsa lite bloggar å så. idag när jag skulle göra det funka inte internet, katastrof!
har bytt från telia till tele2 å vi hade glömt hämta ut det nya modemet. pelle fixa det när han kom hem så nu känns allt bra igen =) sjukt att man är så beroende av en dator..

mamma har varit här idag så vi har fixat det sista till dopet, tror faktiskt att allt är klart nu.
ska faktiskt bli skönt när det här är över.. jag har ju en förmåga att stressa upp mej lite väl mycke när det gäller sånt här.
men än sålänge är jag faktiskt rätt lugn.. får väl se hur det blir imorrn =)

en annan grej som gör mej fruktansvärt nervös är visningen! trodde mitt hjärta skulle stanna igår när vi fick reda på att den är den 2:a februari! 2:a februari? det är ju snart!
stackars pelle, han kommer inte ha det lätt.. är ju han som får ut för mina utbrott när jag är stressad.

ikväll blir det tacos å let´s dance =)


Kommentarer
Postat av: caroline

det går säkert hur bra som helst :) jo det gick bra idag, kändes bra med den kirurgen också. nu ska man bara bestämma storlek och form och så. mycket att tänka på. vill ju fatta rätt beslut :)

det där med att äta, nu har jag precis tryckt i mig en massa tacos och halva godisskålen. du håller ditt nyårslöfte än så länge?

2010-01-15 @ 20:42:53
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0