dopet

igår hade vi dop för lilla hannes. va jättenervös innan men det gick jättebra! lilla bullen sa inte ett ljud i kyrkan, han hade fullt upp med rosetten på klänningen =)
precis som väntat kom det några tårat när syrran sjöng å fredrik spela gitarr, försökte hålla tillbaks men det gick inte. tusen tack till er <3

hannes fick jättefina presenter, ska lägga upp bilder imorrn så ni får se va han fick =)
kul att två av mina fastrar å tre kusiner kunde komma, träffas ju tyvärr inte så ofta. får se till att det blir fler dop snart =) nu har hannes iaf träffat sina fyra tremänningar.

kunde ha slutat riktigt illa igår.. när pelle kom till kronhallen för att hämta smörgåstårtorna vi beställt såg personlen ut som fån.. våran beställning fanns tydligen inte.
trodde jag skulle explodera när pelle ringde! så stressad som jag va igår ska dom va jäkligt glada att det inte va jag som va där å skulle hämta smörgåstårtorna.. jag hade nog sagt både det ena å det andra.
som tur va hade dom fyra färdiga i affären som vi fick köpa ist, hade ju beställt utan leverpastej men det fick gå bra ändå. ser jag killen jag å mamma beställde av ska jag stoppa ner honom i en frysdisk!
kan ju undra vart han gjorde av lappen han skrev våran beställning på.. jäkla klant!

tur att vi fick så mycke hjälp igår, annars vet jag inte hur allt hade slutat.
stor tack till mamma, pappa, robban, syrran å robin <3












brorsan, jag, hannes, syrran, pappa å mamma <3


morfar, farfar, inga, hannes å farmor <3

Kommentarer
Postat av: caroline

åhh, vad fina bilder. vad skönt att allt gick bra. jag pratade med nathalie och hon sa att vi var med i gruppen som är 14.30. så då ses vi där, jag försöker vara där runt 14 :)

2010-01-17 @ 19:45:01
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0