bloggar

har suttit å läst massa bloggar en bra stund nu, riktigt roligt när man helt plötsligt hittar nån man känner igen.
vilka olika liv alla lever.. många i min ålder har fått barn, andra pluggar å vissa verkar fortfarande leva fjortisliv.
förstår inte att vissa fortfarande springer på statt som man gjorde när man va 18, men alla är vi olika. tack å lov för det =)

på tal om nåt helt annat så börjar jag bli riktigt nervös inför dopet.. bara 9 dagar kvar nu!
kommer antagligen va så nervös att jag spyr kvällen före, lär ju inte bli mycke sömn den natten iaf.
om jag är så nervös inför ett dop hur mår då folk inför ett bröllop? herregud, jag ska aldrig gifta mej! 

imorrn blir det nog en morgonpromenad med basse, sen är det väl bara å börja städa. kan ju knappast se ut såhär när mäklarn kommer hit..
usch, det kommer bli jobbigt å få ordning på det här! får panik när jag tänker på å flyttstäda. har ju köpt en lägenhet av pelle för ett antal år sen så jag vet ju hur hans flyttstädning ser ut =) 





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0