torsdag kväll

undra vad pelle gör nu.. dricker öl eller dricker öl? det är frågan =)
fick se helgens schema igår som den ansvariga för resan har gjort.. lite gulligt faktiskt, nu vet jag hur det kommer va när hannes kommer hem med lappar från dagis :P
imorrn ska dom på svenska rallyt, grilla korv i skogen, lyssna på tomas (vem tusan är tomas?), äta lunch, ha samvaro med tex sällskapsspel, äta hamburgare å sist med inte minst gå till puben laban.
det låter väl trevligt :P

blev en tur på stan med mamma tidigare idag.. fick med mej en body, haklappar, en skallra å en tvål som tanten på H&M lura mej att köpa. tvålen gav jag till mamma men hon glömde den i skötväskan, får ge den till henne imorrn. då ska vi nämligen till Willys å storhandla, hon har ingen bil för tillfället så jag ska skjutsa hem den gammla damen med alla påsar :P
sen blir det örebro med syrran å hennes kompis elinor.. dom ska in å handla frisörgrejer. den lilla skitungen skicka ett sms igår å fråga om jag ville följa med, det va ju absolut inte för att dom skulle slippa ta bussen. nej nej, så skulle hon aldrig göra :)
imorrn kväll blir det som sagt kvällsmat hos pappa, va tänkt att vi skulle göra egen pizza men pappa tyckte att det skulle bli så krångligt så han ska bjuda på kinamat ist.
va lata alla är.. mamma orkar inte handla själv, syrran orkar inte ta bussen till örebro å pappa orkar inte laga pizza.. tur att jag å brorsan är så hurtiga :P eller inte kanske..

nu ska jag förbereda hannes flaskor sen ska jag krypa ner i sängen hos min lilla bebis, han sover så gott i mammas säng nu ;)


den här bilden valde vi inte till julkorten ;) min lilla pluffstomte!







Kommentarer
Postat av: Caroline

2010-02-12 @ 06:49:11
Postat av: Carro

Jag som hade tänkt fråga om vi skulle hitta på nått idag :)

2010-02-12 @ 06:50:32
Postat av: Mamma

Tack så mycket! Tur att du finns å hjälper din gamla mor;)



2010-02-12 @ 10:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0