trött

fotograferingen hos saxin gick bra, tror jag iaf. har ju inte sett bilderna men hannes va duktig som vanligt.
han skratta å sparka med sina små ben som alltid, fotografen va förvånad över hans energi :P
den lilla bullen kan verkligen inte va still.. kommer nog få fullt upp när han börjar gå/springa.
självklart hade vi med basse till saxin, kan ju inte ta familjebilder utan basse! pelle va skeptisk men det gick riktigt bra! hon va så duktig så..
heffe och louie fick dock stanna hemma, tom jag förstod att det hade slutat i katastrof =)

idag har jag varit dålig, kvällsmaten bestod av en kycklingrulle. men å andra sidan har jag städat en massa nu på kvällen å ska fortsätta imorrn så vi säger att den där rullen är borta =)
ska försöka få pelle att ta med min bit som blev kvar till jobbet imorrn, annars är risken stor att den blir min frukost.
vägde mej imorrse oxå.. som vanligt på torsdagar. -0,6kg. nja, inget strålande resultat kanske.. men så äre!

nu ska jag gå ut med basse å sen ska jag faktiskt sova, måste upp tidigt imorrn så jag hinner städa klart det sista.
gonatt!








Kommentarer
Postat av: inga-Lill Persson

Tänk på att det är bra att inte gå ner för mycke i

vikt, tycker det är jätteduktigt av dej att gå ner

varje vecka kämpa på ! Ska bli spännande att se korten från Saxin. Städa på nu så det blänker tills

köparna kommer Kram från Inga

2010-02-19 @ 10:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0