träningslagret

har varit på indoor walking för första gången idag.. jäklar va kul det va!
jobbigt som tusan å roligare än spinning. kommer absolut gå fler gånger =)
mamma hade en idé om att jag ska få ett kvartalskort i present, men eftersom det är nästan två månader kvar tills jag fyller ska jag få det i förskott =)
blir ganska perfekt för då gäller kortet mars, april å maj.
på sommarn vill jag inte låsa upp mej.. då är det bättre å köpa tio-kort. har gjort det misstaget två gånger förut å det är inte alls kul å tvinga sej iväg i värmen!

imorrn är det dags för babysim igen! missa ju tyvärr förra gången så det ska bli kul å plaska lite igen =) hoppas hannes tycker det samma! förra gången va han inte alls glad..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0