torsdag

är inte ofta jag är uppe såhär tidigt, men idag är jag faktiskt det.
hannes vakna vid fem å ville ha mat, när han ätit klart somna han om å jag gav mej ut i mörkret för att brottas med den underbara snön. tänkte va lite snäll så pelle skulle slippa skotta före jobbet.. plogbilen va här inatt å det va ingen dålig kant han lämna framför uppfarten.
när jag ändå va ute passa jag på att borsta å skrapa rutorna på bilarna, så nu är det gjort tills jag ska åka ner till stan =)
är väl knappast den första som säger/skriver det men nu är jag så jäkla trött på denna snö! allt blir så jäkla krångligt.. ge mej sommar :P

kommer nog dröja ett tag innan hannes vaknar igen så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, göra mej iordningen å sen käka lite frukost kanske. ska iaf slå på tvn å kolla på vakna med the voice, det är ett måste :P









mammas älskling gillar banangröt =)

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Du va fan aktiv du på mogonen hihihi

2010-02-04 @ 17:31:52
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0