torsdag

idag har vi varit på stan med mamma å fixat doppresent.. såg på tvn förut att dom inte lovar spec bra väder tills på lördag, inte alls bra! vore ju jättetråkigt om vi inte kan åka till stockholm.
blev även en tur till apoteket, handling på willys å lunch på kulan. räksallad som vanligt =) gud va gott det är!
känns som jag är på stan jämt nu för tiden.. blir så eftersom jag brukar gå till willys när jag behöver handla lite å när jag väl är där kan jag inte låta bli å kika runt i affärerna =)

fick förresten pengar av morfar å Inga till träningskortet idag, tack tack! =)
vet ju att Inga alltid läser min blogg.. hoppas pannkakorna lilla gubben stekte va goda :P

nu väntar jag på att pelle ska höra av sej. han går ju hem från jobbet varje dag å idag tänkte jag att vi ska gå å möta honom. basse behöver en promenad så det blir perfekt..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0