torsdag

nu är det bara några timmar kvar tills pelle åker till branäs.. kommer jag klara mej? ja, jag tror det =)
han kommer väl hem snart å packar det sista skulle jag tro, skulle åka vid fyra.
ska nog gå ner på stan med mamma en sväng i eftermiddag, vill inte sitta här själv hela dan. hon skulle handla på willys oxå så jag följer väl med dit å sen får vi se om jag följer med henne hem en stund.. 

idag har jag på mej ett par jeans som jag inte har haft sen jag blev gravid.. dom har suttit lite väl tight förut men nu passar dom faktiskt =) vägde mej idag oxå.. brukar väga mej varje torsdag. -1kg sen förra vägningen, det går sakta men säkert :P

nu vakna hannes så nu ska vi leka lite innan pelle kommer hem.


Kommentarer
Postat av: caroline

duktig du är :) bra kämpat!

2010-02-11 @ 14:35:48
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/
Postat av: Mikkis

Tänk den dan man kan kan säga de samma som dej fast typ "Dessa jeans har ja ej haft på mej sen ja gick i gymnasiet, då va de lite tajta men nu e de perfekta" ;P Inte alls avvis :P Grattis ;)

2010-02-13 @ 15:58:04
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0