tisdag

började dagen med en promenad ner till stan.. lämna in lotto på tobakshörnan, handla lite mat på willys å köpte strumpor till hannes på lindex =)
träffa mamma på stan så hon följde med hem å lekte med hannes när jag gjorde köttfärsbiffar. gick faktiskt bättre än köttbullarna jag gjorde för ett tag sen, tror jag iaf. får väl se om pelle säger ikväll när vi ska äta. är lite svårt å laga mat till honom eftersom jag inte kan smaka av själv, ofta säger han att jag kryddar för dåligt =)

eftersom det är så fint väder idag blev det en till promenad.. tog sällskap med mamma när hon gick till jobbet å sen gick vi en rejäl omväg hem. så en timme tog det innan vi va hemma igen, fick basse röra lite på sej oxå.

ikväll ska jag nog byta ut liggdelen till sittdelen på vagnen.. gjorde faktiskt det i lördags men jag tyckte att vagnen blev så ful så jag ändra tillbaks till liggdelen igen =)
trodde pelle skulle bli galen när jag sa att jag vill ha en ny vagn för att den blev så ful. behöver jag säga att jag inte får nån ny?
så det är väl bara å byta å stå ut med eländet :P






Kommentarer
Postat av: Sofie

Tror alla mammor funkar så:) ja rekommenderar inte folk att köpa nya bebis vagnar om någon frågar mig för ja vet att ca 99 procent av alla byter när de 3 dags för sittvagn:)

2010-02-23 @ 18:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0