söndag

sov till tjugo över tio idag, va ett bra tag sen vi sov så länge! blir nästan lite för mycke sömn..
vid tolv åkte jag iväg till lasarettet för att träna med mamma å robban, gick riktigt segt idag! men man kan ju inte vara på topp jämt =)
när jag kom hem va det bara å göra sej iordning å sen åka iväg till bråten där det va kalas hos familjen Tyllander. Pontus fyller 18 idag å Ronny fyller 55 imorrn..
där va det som vanligt uppdukat med bullar, massa kakor å tårta. (robban, du skulle ha trivts som fisken i vattnet) trotts att jag älskar kakor å allt sånt där gottigt tog jag bara en kaka. ingen bulle, ingen tårta utan en kaka. jag är nog värd ett diplom =)
mina gravidkilon ska bort å så är det bara.. är trött på att se ut som muminmamma! ge mej ett förkläde å en handväska så kommer folk på stan fråga om jag bjuder på kaffe i mumindalen..

         

imorrn är det måndag vilket betyder babysim, det ska bli kul. missa ju tyvärr förra gången..
vad vi ska hitta på innan det vet jag faktiskt inte, blir nog en promenad iaf. hoppas det blir lika fint väder som idag!
nu ska jag sätta mej i soffan å äta en mandarin.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0