söndag

blev en ordentlig sovmorron idag.. vakna först vid halv åtta å gav hannes mat sen la jag honom i min säng som vanligt så efter en stund somna vi om å vakna vid tio =)
åt lite frukost å sen gick jag ut å skotta.. det va inte alls kul! trodde jag skulle dö så efter en stund fick pelle ta över. usch va tungt det va.. snön väger ju flera ton!

har varit ute på en promenad idag oxå, gick inte så långt som vi hade tänkt för pelle höll på att frysa ihjäl. klenis ;)
nu har jag precis slängt i en tvätt så nu ska jag bara sitta i soffan å ta det lugnt tills jag ska åka å hämta syrran. ska på indoor walking på träningslagret med henne å mamma. förmodligen kommer jag dö, eller iaf svimma.. =)
har tänkt att jag ska köpa tio-kort sen så jag iaf kan gå en gång i veckan.. ska önska mej det när jag fyller år oxå så nu vet ni va jag vill ha ;)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0