snart söndag

imorrn kommer pelle hem igen, ska faktiskt bli skönt. blir lite tråkigt å va själv även om jag har sällskap av lilla hannes =) känns konstigt såhär på kvällarna när han sover å jag sitter här själv..
kom hem från mamma vid tio, då va det bara å mata hannes å sen sätta på pyjamas. han somna på en gång min älskade lilla plutt =)
passa på att göra en köttfärssås till pelle så det finns lite matlådor i veckan. inte ofta jag står å lagar mat klockan elva en lördagkväll :P
ska snart duscha men först måste jag göra iordning hannes flaskor å sen hänga en tvätt. är inte alls trött nu så det blir säkert en stund framför tvn innan jag lägger mej.


imorrn blir mammas älskling fem månader =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0