onsdag

sitter i köket å äter lite gröt, som jag förövrigt är väldigt trött på men jag vet inte vad jag ska äta ist, hannes ligger fortfarande å sover. den lilla latmasken =) skulle tro att han vaknar ganska snart..

visningen gick tydligen riktigt bra igår, va en familj som tyckte att huset va för litet men dom andra är tydligen intresserade så mäklarn trodde att det skulle komma några bud den här veckan =)
nu är det bara å hoppas på att pelle får massa pengar så lån å allt annat blir betalt, men det får han nog.
kan ju hända att dom som köper huset vill flytta in ganska snart.. då är det bara för pappa å flytta ut :P han får väl bo hos farmor å farfar eller nåt =)

ska ner på stan en sväng sen, måste handla lite å lämna papper till revisorn.
prata med pelle nyss å han tyckte att jag skulle hålla mej inne tills han kommer hem, han gillar inte att jag är ute på vägarna i det här vädret. har ingen lust å vänta så länge så vi åker nog ändå.. får köra försiktigt.

nu ska jag klippa basses klor, hon ska till frisören sen å bli av med en del av sin päls. skulle vilja vänta lite men det går inte.. då växer hon igen. är helt sjukt va den pälsen växer! har tagit fram hennes fodrade jeanstäcke så hon ska nog inte frysa trotts att en del av pälsen försvinner =)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej:) går alltid på öppna i stan går ni dit någonting?

2010-02-03 @ 10:24:04
Postat av: Mikkis

Lille Basse då kommer nog ej o frysa röven av sej om hon ej skuttar in i en snödriva. Nitro e ute me husse nu o skäller på snöskyffeln han haha. Han ska me klippas snart men inte än.

2010-02-03 @ 17:10:52
URL: http://mikkismusse.blogg.se/
Postat av: caroline

trött på gröten? ta 2dl yoghurt, 1/2 burk kesella och frysta bär och mixa allt i en mixer eller matberedare. till frukost eller mellanmål. nyttigt och väldigt gott :)

2010-02-04 @ 15:29:45
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0