onsdag

idag har jag, syrran å pappa käkat lunch hos farmor å farfar. skulle bara dit å hälsa på egentigen men farmor fick för sej att hon skulle bjuda på mat när vi ändå va där =)
hannes va jättetrött när vi skulle gå hem så syrran följde med oss på en långpromenad så att han fick sova i vagnen. gick lite mer än en timme, basse va helt slut när vi kom hem =)

när vi kom hem fick syrran va barnvakt när jag laga lite mat.. skönt å förbereda maten på dan så det är klart på kvällen när pelle kommer hem å är hungrig som en varg :P
direkt när pelle kom hem idag åkte jag å syrran å hämta mamma å sen till träningslagret. blev indoor walking idag oxå, jäklar va jobbigt det va! hon som hade passet är totalt galen =)
farmor å farfar lämna oxå ett bidrag till träningskort så nu har jag nästan så det räcker.. ska nog köpa kortet på måndag. då jäklar ska det tränas =)

imorrn ska jag ner på stan med mamma å köpa doppresent. min kusin ska döpa sin son emil så på lördag ska vi på dop i stockholm. om det inte blir allt för dåligt väder.. vågar nog inte åka om det är snöstorm, så vi hoppas på fint väder till helgen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0