onsdag

inte ofta jag är uppe såhär tidigt, brukar ligga kvar i sängen vid den här tiden även om jag är vaken.
sotarn va nyss här.. han skulle komma mellan 8.00-10.00. 07.35 ringde han på dörren.
pelle skulle ringa till honom å tala om att han inte behövde ringa på eftersom det är upplåst i källarn, det hann han inte eftersom deras "telefontid" börjar 07.30.
tur att jag va vaken! låg i sängen å kolla på tv så det va bara å springa upp å slänga på sej morgonrocken =)

idag blir det nog en promenad ner till stan.. måste köpa sminkborttagning å sen ska det handlas på willys. ska testa carolines middagstips ikväll =) blir spännande!
på tal om mat så blev fiskgratängen jag gjorde igår riktigt god. enligt mej iaf, pelle sa att han oxå tyckte det men man vet aldrig med honom. för några dagar sen kom det fram att han inte alls gillar min kycklinggryta.
otacksamma gubbe! han ska va glad att han får nån mat överhuvudtaget :P

nu ska jag äta lite frukost innan bullen vaknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0