onsdag

idag har jag, mamma å hannes varit i kyrksten å hälsat på mammas moster elisabeth =)
köpte med oss räksallader från kulan som vi åt till lunch, gott som vanligt!

har mest tagit det lugnt sen vi kom hem, orka inte laga nåt mat idag så det blev matlådor från frysen. bra å frysa in lite ibland när det blir över så det finns till lata dagar =)
har hjälpt pelle å packa oxå, han åker till branäs med jobbet imorrn så jag å hannes får klara oss själva tills på söndag.. ska nog gå bra. på fredag kväll ska jag å syrran äta hos pappa å på lördag kväll ska jag äta hos mamma. ibland får man faktiskt göra som min syster brukar göra, bjuda sej själv :P

ringde till saxin igår å boka tid, så den 18:e ska vi dit å ta dopkort =)
funderade på att strunta i det först för det är ju ganska dyrt men jag ångra mej ganska snabbt, vill ha riktigt fina kort på lilla bullen. blir ju inte alls samma sak med korten som vi tog på dopet..

nu ska jag duscha sen blir det sängen, är faktiskt riktigt trött idag.





Kommentarer
Postat av: Sofia

Vadå jag bjuder väll aldrig in mig själv på mat? :O

2010-02-11 @ 19:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0