måndag

kom allt iväg på en promenad idag oxå trotts kylan, gick vid tolv å då va det "bara" -14.
hannes ligger ju varmt å skönt i sin vagn med overall, åkpåse å filt så han fryser nog inte =)
lilla basse har ju ingen päls kvar så hon kör med sitt jeanstäcke för att inte frysa.

har varit på babysim idag oxå, va faktiskt kul idag. dom senaste gångerna har jag tyckt att de har varit ganska tråkigt men idag va det roligt igen. hannes va på bättre humör å det gör ju en hel del, är inge kul å simma runt med en sur liten bulle =)
carolines syster va med så hon va snäll å tog lite kort med min kamera. har ju inga bilder alls från babysimmet eftersom pelle inte har varit med nångång.. idag va hans arbetskompis sjuk så han hade mycke å göra. hoppas han har tid nästa vecka, är ju bara två gånger kvar nu.

hannes har sovit sen vi kom hem från badhuset så jag sitter å väntar på att han ska vakna så han kan få lite gröt. pelle är hos brorsan å lägger golv så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. får slå på tvn å kolla på förkväll =)












Kommentarer
Postat av: Anonym

så söta <3

2010-02-22 @ 17:28:17
Postat av: Mormor

Vilka små godingar =)

2010-02-22 @ 17:34:37
Postat av: Mikkis

Va sött!

2010-02-23 @ 22:52:29
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0