måndag

är ungefär lika glad idag som jag va igår, vet inte riktigt va det är med mej.
är trött på det här vädret, trött på att nästan alla dagar ser likadana ut, trött på att pelle alltid har nåt han måste göra direkt när han kommer hem från jobbet, trött på att det alltid är stökigt här hemma trotts att jag städar, trött på att inte kunna gå en promenad med basse utan att boka tid först, trött på att det aldrig är något bra på tv, trött på att se ut som muminmamman, trött på att katterna springer ut å in hela dagarna.. jag är trött på typ allt å alla med andra ord.
eller ja, inte hannes å basse såklart =)

det här blev ju ett väldigt roligt inlägg! men men, jag känner mej inte spec rolig just nu.
nu vakna hannes precis så nu ska vi leka, det borde få mej på bättre humör =)



Kommentarer
Postat av: inga-Lill Persson

Nu är du allt lite pessimistisk i överkant, tänk positivt nu när det snart är vår,jag förstår att du överdriver en aning, snart skiner solen på dig varje

dag o du undrar hur du ska hinna med allt du vill

göra. Kramar från Lilla gubben o tanta

2010-02-08 @ 11:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0