lördag

då va det lördag igen.. hade tänkt att vi skulle åka ner till stan en sväng idag men det blir nog inget. vädret är ju inte det roligast, usch va trött jag är på denna snö!
så det blir väl att sitta inne hela dan ist, ja vad kul! eller inte..

igår när jag hade städat klart kom jag på att jag kunde gå hem till morfar å hälsa på. tror jag kom dit vid elva å gick hem lite efter tre =)
drack först lite te å sen käka vi wok. Inga stekte wokgrönsaker å champinjoner i stekpannan med salt, soja å lite kryddor tror jag.. till det tunnbröd med ost som hon värmde i stekpannan. smidigt å jättegott!
på vägen hem gick jag förbi pappa en sväng.. sluta med att jag fick ta pappas audi å skjutsa syrran till träningslagret innan jag gick hem. det va faktiskt lite läskigt, jag har glömt hur man gör när man kör bil som inte har automat! blev lite hackigt dom första gångerna jag skulle växla =)

va tydligen två familjer som va här å kolla på huset igår. trodde det skulle va tre.. men men, dom som va här skulle iaf höra av sej till veckan. bara å hoppas att nån vill ha huset så vi kan flytta härifrån nångång, om inte annat för att slippa den där jävla grannen! blir irriterad varje gång jag se honom.. jävla pucko! det saknas nog en hel del innanför hans pannben..

nu ska vi passa på å äta lite frukost innan hannes vaknar.. han fick sin frukost vid sju sen somna han om igen =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0