fredag

blev lite sovmorron idag, vakna vid tio över nio.. inte helt fel =)
när hannes fått frukost gav vi oss ut på en promenad, går faktiskt att gå med vagnen sålänge jag håller mej på cykelbanorna. va bara några kanter vi fick kämpa oss över..
basse hade på sej sitt jeanstäcke så hon inte skulle frysa om sin nyfriserade kropp =)

sen vi kom hem har jag städat lite å rensat bland hannes kläder. blev en tur till lindex igår innan jag träffa jenny så det blev lite shopping till min lilla bebis, två bodysar å ett par byxor =)
han växer fort nu.. de flesta byxor i storlek 62 är för små så nu är det 68 som gäller.
lunchen med jenny var förövrigt väldigt trevlig, synd att vi träffas så sällan. som tur är känner vi ju varann så bra att det inte känns konstigt även inte vi inte träffats på ett tag.. känns ändå som det va igår =)
blev iaf sallad på kulan, gud va gott det är! bästa salladerna i stan :P

sitter å väntar på att klockan ska bli fyra så pelle komma hem.. då ska jag dra på mej träningskläderna å åka till lasarettet för lite träning.
när jag kommer hem blir det nog som fredagkvällar brukar bli.. god mat å let´s dance :P


hannes ville tydligen inte att mamma skulle va med på kortet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0