fredag

blir tyvärr inget dop i stockholm imorrn.. usch va tråkigt! trodde faktiskt att vi skulle komma iväg men nu blir det inte så. jäkla väder, är så trött på all snö nu!

idag har jag å hannes varit till saxin å hämtat dopkorten å på kronhallen å handlat lite. får se om vi ger oss ut på en promenad lite senare.. just nu har jag ingen lust. har nyss städat lite så nu sitter vi i soffan å myser =)
innan vi åkte ner till stan förut la jag hannes på golvet i vardagsrummet när jag skulle hämta hans kläder. när jag kom tillbaks låg han på mage.. behöver jag säga att jag blev förvånad? duktig bebis :P

hannes har även startat en egen klubb, han kallar den "våga vägra välling!"
just det, lilla bullen hatar välling.. försökte ge honom igår men det gick inte. han butta bort flaskan, spotta ut det lilla han fick i munnen å gjorde äckelminer. jag försökte ge honom flaskan flera gånger men det va hopplöst. han vägra! så det blev ersättning till kvällsmat ist =)
till lunch idag fick han kött för första gången.. grönsaker och kycklingpuré å självklart efterrätt som idag bestod av päronpuré, det gilla han allt! =)

ikväll blir det fredagsmys med let´s dance som vanligt. trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: caroline

Hej :) Har du bytt ut "sugdelen" på nappflaskan till en med större hål på? Annars är det nog därför han inte äter, för det kommer knappt nått i den som vi ger ersättning ;)

2010-02-26 @ 16:52:25
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/
Postat av: caroline

Hehe, du var alltså mycket smartare än mig och kom på det innan ;)

2010-02-26 @ 17:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0