fredag

nu är jag riktigt trött.. känns som jag har flängt runt som en galning hela dan. handla med mamma, promenad med basse, örebro med syrran å elinor, hem en snabbis för att packa om skötväskan å sen till pappa.
känns inte rikigt bra när det blir såhär rörigt.. stackars lilla hannes. tur att jag har världens snällaste bebis!
han somna hos pappa vid halv nio så jag va tvungen å väcka honom när vi skulle hem vid halv tio.. när vi kom hem va det bara å ta på pyjamasen å ge honom lite mat sen somna han som en stock igen =)

imorrn kväll ska vi hem till mamma å äta men innan det ska vi bara va hemma å mysa. blir nog en promenad på förmiddan men annars ska vi hålla oss inne.. hade planer på att gå ner på stan en sväng med det hoppar vi över.
blir nog mysbyxor hela dan :P

nä, nu blir det en dusch sen är det sängen som gäller. gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0