duktig

gud va jag är duktig! har varit på lasarettet å tränat med mamma, robban, kim å emil. hade absolut ingen lust så jag ringde till mamma å sa att jag inte skulle följa med.. tyckte att det va lite sent oxå å träna vid åtta, men sen ångra jag mej igen så det sluta med att jag följde med =)
det är jag glad för nu! blev 40min på crossen sen mage å rygg. tänkte köra 30min på crossen men robban stod på löpbandet bredvid å skulle köra 40min så jag tänkte att jag ska fan inte va sämre än en gammal gubbe :P

imorrn ska jag käka lunch på stan med jenny, ska bli kul! ses ju tyvärr inte så ofta längre.. hon har ju flyttat ut till skogen så det blir svårt med promenader som vi gick ganska ofta förut.
men såhär sällan får det inte bli, bor ju inte i olika delar av landet =)

som sagt så har basse varit hos frisören idag, det försvann ganska mycke päls. är nog skönt för henne..
blir väl som det brukar bli när basse är nyklippt, folk tror att jag har köpt en ny hund. men det är allt min lilla bassebus :P




Kommentarer
Postat av: Mikkis

:O Basse...naken :O Fortfrande söt dock!

2010-02-04 @ 00:06:48
URL: http://mikkismusse.blogg.se/
Postat av: caroline

hon vart ju jätte fin :)

2010-02-04 @ 15:27:35
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0