onsdag

för exakt en vecka sen gick jag runt här hemma med värkar, gud va fort tiden har gått! lilla linus är redan en vecka =)
i natt sov han lite bättre.. fram till kl två åt han ca en gång i timmen sen sov han faktiskt till kl fem innan han vaknade och ville ha mat igen. när han va mätt somnade vi om och sov till kl åtta.
får hoppas att han vänder på dygnet snart, jag är helt slut på nätterna eftersom han vaknar så ofta =)

igår va Liselotte från BVC här och kollade på Linus, allt såg bra ut och han är nästan uppe i sin födelsevikt igen.
hannes såg inte så glad ut när han gick ut i hallen och såg att den va hon som va här. är samma sak när hon kommer in på öppna förskolan.. då springer han till mej och vill sitta i mitt knä =)

nu har jag nyss varit ute på en promenad med basse, vågar ju inte gå några långa rundor ifall linus skulle vakna och vara hungrig.. men det är iaf skönt att komma ut en liten stund.




Kommentarer
Postat av: Mormor

De såg jättelika ut när man ser kortet på Linus å hur Hannes såg ut som liten :)

Världens goaste!!!!

2010-12-08 @ 15:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0