nyår

har nyss varit ute på en promenad med basse och nu sitter jag i soffan och myser med linus. hannes sover middag och pelle passar på att spela tv-spel =)
när hannes vaknar ska ví försöka få ihop en byrå vi köpte sist vi va på ikea. jag sortera i hannes byrå när jag plock fram alla bebiskläder och tänkte att dom skulle få dela på den, men det blev lite svårt att få plats med allt så linus ska få en egen =)

ikväll ska vi bara va hemma och mysa framför tvn. är ganska säker på att vi alla fyra kommer ligga och sova när klockan slår tolv, om inte linus får för sej att det är dags för mat just då.. isf får vi skåla med en flaska ersättning lillbullen och jag ;)

imorrn är det dags att starta min kamp mot alla onödiga mammakilon. är säkert många som tycker det är fånigt att börja vid nyår, att det bara är ett töntigt nyårslöfte som jag ändå kommer bryta.
men så kommer det garanterat inte bli för nu jäklar har jag bestämt mej!
pelle säger ingenting men jag vet att han tror att jag bara kommer stå ut några dagar och sen kommer jag sitta där och mosa chips.. men han ska allt få se! eller hur bobbo?! ;)

GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: Bobbo

Nu ska det jäklar ske grejer :)

Mormor å mammakilona ska rasa.

De du Päääääääääääär!!!!!!!

2010-12-31 @ 16:23:05
Postat av: Per

Ja ni, måste ju givetvis önska lycka till, Och du Bobbo, det är ju som ordspråket säger; 137:e gången gillt! ;) Närå, ska inte va elak, gick Jesus på vattnet så ska väl du klara det här också! ;)

2010-12-31 @ 19:58:23
Postat av: Bobbo

Du...Jag kommer springa på vattnet ;)

Gott Nytt År på dig min käre svärson <3

2010-12-31 @ 20:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0